Klik Klik Klik =)

~iklan~ klik2

Klik jika Anda Suka =)

Saturday, May 9, 2009

Waiting For The Last War...


assalamualaikum.......ni laa buku CTU151..paper yang aku baru je abeh jawab pagi tadi...hahaha....alhamdulillah laa bleh wat....insyaAllah..haaa..untuk semua yang membaca, kenalilah tamadun anda ye agar senang jawab exam dan kenal siapa diri anda..hehe




haaa....tension gak aku masa nk baca buku ni....sebabnyaa..buku ni tak sama dengan slide yang ustaz bagi...aku tak tahu nk percaya yang mana..hehe...last2 baca dua2..hehe. .









hahaha yang ni plak gambar aku masa tgh
taip entri nie..
balik ja dari jawab CTU..p makan dulu..pastu balik terus post entri nie...hehehe..oppss!!sory ar blakang tu semak skit...eh2 semak banyak laaa..hak3...xpe2...esok abes paper BEL aku kemas ar bilik...nk balik umah....
ooo....ooo...ooo...balik kampung...hhehee...see you all my old friends....!! to my classmate and my unimate...slamat bercuti ye..hehehe





now...waiting for for the last war...paper BEL (English)
hohoho



p/s : tak sabar nk balik..yahooo cutiiii......

2 comments:

Shahida said...

woah..farsa posing maut atas katil. published kat urtv ni bagus gak.hehe.

farsa fira said...

hmm...hahaha...bley gak..kasi femes skit..hahaha..ceh!! ngarut je...