Klik Klik Klik =)

~iklan~ klik2

Klik jika Anda Suka =)

Sunday, January 31, 2010

Khas kepada kawan-kawan di UiTM Kedah


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dalami ayat ini….

”Although there was great ship that callad Titanic, the best ship is friendship”

Ternyatalah kawan/sahabat/rakan atau apa saja panggilan terhjadap kawan kita, ialah suatu yang sangat bermakna kepada hidup kita. Titanic boleh karam di lautan luas, tetapi persahabatan InsyaAllah akan kekal selamanya.

Di sini aku nak mengucapkan terima kasih kepada semua kawan-kawan aku dan entry kali ni aku nak tujukan khas untuk kawan-kwan ku yang berada di uitm kedah diploma in banking.

Ucapan-ucapan iklas dariku

Kawan-kawan lelaki dulu eh

Kpd adha

-ang boleh punyalah dalam pelajaran, dah terbukti kan yang ang boleh masa sem lepas..berusaha pasti berjaya..aku percaya ang boleh!!

-tahniah jadi naib pengurusi bankers club

Terima kasih selama ni dok study sama2 dgn aku

Kpd aliff

-ang pun weh…aku percaya ang boleh dalam pelajaran…terima kasih selama ni dok slalu ajak aku study sama2...ang mmg rajin...usaha + tawakal pasti berjaya

-nanti bila free kita p main slide ball kat tesco okay!! Hehe

-CR7 for u!!

Matpit
-dengar crita ang dah jadi ydp komander, tahniah la weh!! Teruskan perjuangan ang

-maaf slama ni klau aku dok mengata dekat ang..hehehe...bukan apa..melawak kawan2 jaaa...

-kirim slam dekat fasya..

Arman

-weh tak sempat jumpa sebelum aku mai kelantan, nanti senang2 kita jumpa laa...

-teringat ang jadi maharaja..hahaha

pakmat

-masih lagi menjadi menteri pertahanan ke??

-Haha lama tak jumpa ang pakmat,

-sorry kalau aku melawak kasaq slama ni

Ershad

-dah jadi wkil part 4 bankers club kan..jalankan tanggungjawab dengan baik

-Aku pcaya ang boleh!!

Syafiq

-tahniah dah jadi MPP UiTM Kedah..aku pergi bukan lepas tangan dekat anag, anggap la ni rezeki ang dan jadikanlah MPP jalan untuk menonjolkan diri ang...

-aku dah pos undi aku aritu..hehe

Gabi

-pak mertua org mana plak laa nie??

-hahaha ang memang lawak ar gabi, goodluck dalam apa yang ang wat..

Zahin

-apehal ni dowh...penat taip dowh...

Hehe…weh aku harap ang dapat tolong kawan2 dalam aktiviti bankers…bagi jadi kerja semua k...hehe

Nashat

-almunia?? Heheh harap ang jadi keeper terbaik ah...

-aku suka kawan dengan ang, rilek jaa…

-aku dah p kenduri abg ang, nnt kenduri akak aku pun ang mai laa...20mac..apa2 mesej aku

kepada kawan2 perempuan pulak

aku tak larat nk taip untuk semua yang ramai2 ni...jadi aku taipkan secara general je...

secara keseluruhannya aku mengucapkan ribuan terima kasih la kepada korang semua kerana selalu support aku dalam apa2 aktiviti..ya, lelaki dah semakin sikit dalam dunia ni. Jadi aku mengharapkan kepada semua untuk sama-sama menjayakan alktiviti2 bankers club di kedah. Korang memang best!! Aku juga berharap korang semua berjaya di dalam hidup, jangan lupakan aku ok!!

Lastly, aku nk mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua kawan2 dan semua pensyarah2 yang pernah mengajarku di uitm, Kedah Diploma In Banking...terima kasih kerana menjadi kawan aku dan aku berharap hubungan ini kekal selamanya. Terima kasih...doakan aku di perantauan(ceceh wat touching plak...hehe)


3 comments:

Shahida said...

u shud post a special entry for me. just for me. haha.

farsa fira said...

0k aki..c0ming s0on..hehe

Unknown said...

stail aku ngan mus xdak... xmau ucap apa2 kat kami ka??? huhu..... bpak sedeyh giler...