Klik Klik Klik =)

~iklan~ klik2

Klik jika Anda Suka =)

Thursday, June 23, 2011

BLACK buat hal lagi !!!!!!!!

Black buat hal lagi?? hal apa??
kesian dekat Black..macam-macam jadi dekat dia....

gambar: Black Mentor , Tiada kena mengena dengan cerita kali ini





Ni ha BLACK yang aku nk bgtau, adoi..ni la hp aku yang aku panggil "Black" , dia buat hal pulak...keypad tak boleh tekan, aritu dah jadi, tapi sekarang makin menjadi-jadi..
lastly aku tak tahan, pegi ke kedai handphone, melayang lah RM60 tukar Keyboard baru (Benda dalam hp ni) ... saborrr jelaaaa..terbang duit aku..



ni model Sony Ericsson k770i hitam yang aku panggil black, kepada semua pembaca yang guna handphone model ni boleh la kongsi pengalaman ye , rosak ke? tahan ke? ke aku ja yang guna kasaq2..hahaha




ini BLACK jugak..tp black ni baik... Black Mentor, harap2 tak buat hal la sebab tengah naik sekarang nie..hehehehe..thanks sudi baca entry yang penuh geram sebab duit dah melayang~~~ HAHAHAHA

2 comments:

+feeza+ said...

cam hp madd..:)

farsa fira said...

mmg la sama...adnin pun saa gak..hehee