Klik Klik Klik =)

~iklan~ klik2

Klik jika Anda Suka =)

Tuesday, February 7, 2012

Review Business : MZ ISMA Enterprise


Assalamualaikum dan salam sejahtera, harini saya nak buat review business, haaa macam kawan-kawan selalu buat review blog kan? harini saya nak buat review business.. Business yang terpilih pada kali ini adalah MZ ISMA Enterprise iaitu business mama saya..hehe...kalau ada sesiapa yang nak saya review business boleh lah tinggalkan link tentang info produk anda di ruangan komen ye..nnt saya review dan buat blog post sekaligus mempromosikan produk anda

MZ ISMA Enterprise adalah sebuah syarikat perniagaan hasil seorang bumiputera yang masih berkerjaya iaitu mama saya Pn Zurinah Bt Mat Jassin dan ayah En Mansor Bin Ahmad. Telah menjalankan perniagaan lebih daripada 10 tahun dan berpengkalan di Alor Star Kedah.

MZ ISMA menjual pelbagai produk antaranya tepung goreng ayam, bantal kekabu, sos cili dan juga kuah yong tau fu

MZ ISMA turut mencari pengedar produk di seluruh malaysia, hubungi untuk tempahan produk dan juga sila kunjungi

facebook: MZ ISMA Enterprise

lot.my: www.mzisma.lot.my

mudah.my: search "tepung goreng ayam sedap"

atau sebarang pertanyaan boleh berhubung terus ke 0175710773 (Pn Zurinah)

info...klik la link ini,dan yang ni lagi 1

P/s: produk yang paling laris adalah tepung goreng ayam dan juga kuah yong tau fu, jom tengok gambar sikit:)


Tilam Baby beserta bantal

Tepung goreng ayam

Kuah yong tau fu homemade
(dijamin halal)


kalau ada sesiapa yang nak saya review business boleh lah tinggalkan link tentang info produk anda di ruangan komen ye..nnt saya review dan buat blog post sekaligus mempromosikan produk anda.. Salam perniagaan :)

No comments: