Klik Klik Klik =)

~iklan~ klik2

Klik jika Anda Suka =)

Sunday, April 12, 2009

selamat hari jadi.......untuk diri sendiri..hehehe





Allah Selamatkan Kamu...

Allah Selamatkan Kamu...

Allah Selamatkan Mohd Asraf Arif...

Allah Selamatkan Kamu...



huh!!!! hari ni genap laa usiaku 19 tahun....
banyak benda dah jadi dalam hidup aku
dari kecik smpailaa skrg
teringat kembali masa tadika, sekolah rendah, sekolah menengah...
hmm...macam2 benda dah jadi...
uih! dah tua aku sebenarnya...
haha
sekarang aku nk senaraikan 5 azam aku sempena umur baru ni...

1 belajar rajin2 dan pulun masa final exam ni...
2 dapatkan dekan lagi....eh2...sebelum ni aku dekan ke?? (oops!)
3 jadi seorang kwn yang baik, anak yang baik dan pelajar yang baik...hehe
4 jadi orang yang lebih aktif
5 banggakan family dengan ANC...InsyaAllah...

No comments: