Klik Klik Klik =)

~iklan~ klik2

Klik jika Anda Suka =)

Thursday, January 19, 2012

Masih ada yang sayang, Terima Kasih Saljuhumairah


Assalamualaikum, dah lama tak singgah di dashboard ni, nasib baik dah set "remember password" kalau tak alamatnya memang tak boleh buka dah la blogspot ni. Haaa ini la yang berlaku kepada blogger "suam-suam kuku" atau "blogger baru belajar" atau boleh juga "blogger hidup segan mati tak mahu".
Alhamdulillah dalam KEMALASAN saya untuk update blog, rupa-rupanya masih ada yang sayang.. saudara Hisham dari Saljuhumairah baru-baru ni ada menegur saya mengenai blog saya.. jom ikuti perbualan kami di facebook :







Beliau sebagai seorang blogger yang senior dan banyak pengalaman menyarankan blog saya ni untuk fokus kepada bidang kewangan, ya, idea yang sangat bernas Abg Syam, insyaAllah dengan nasihat daripada Abg Syam dapat menaikkan semangat saya untuk terus menulis.

p/s: untuk pengetahuan semua, Abg Syam merupakan pekerja contoh UiTM Kelantan tu, baru- baru ni dapat anugerah, sekalung tahniah daripada saya :)

No comments: