Klik Klik Klik =)

~iklan~ klik2

Klik jika Anda Suka =)

Sunday, November 14, 2010

Kenapa saya suka Economics?

gambar Bersama-sama rakan sekelasku di UiTM Kota Bharu, BMB3EB




Motto kami "Creating Future Economics Leader".... InsyaAllah<=====bak kata Maher Zain hahahahaa
my idol




Salam satu Blogger...
hahaha Satu Blogger pun ada
apa lah aku nie...

back to topic....
kenapa ye??
ada sapa2 yang boleh terangkan?
haaaa meh tuan badan sendiri jelaskan...

saya suka economics sebab...
sebab...
sebab....
dia BESTTT!!!!

hahahaah macam iklan "Kenapa saya suka rumah saya" di TV3 satu masa dulu la plak kan?



hahaha...
saya suka economics sebab

1 Saya ingin mencapai cita-cita yang melangit...sangat tinggi....GAYAT ooo...
saya nak menjadi Gabenor Bank Negara Malaysia.. Huh??! GILAKAH? for me, nothing is impossible, but the dream will create the drive force or more precise as a motivation for ourself...alamak!!! TERspeaking la plak...hahahahha

2 Saya suka economics sebab masa diploma di uitm kedah, paper ekonomi la yang ada dua aspek penilaian; Kira-kira dan juga esei.....saya seorang yang agak slow dalam calculation, jadi saya memilih bidang ekonomi sebagai pilihan semasa ijazah, saya minat subjek yang ada dua-dua, calculation dan essay.

3 Saya suka ekonomi sebab saya nak jadi macam idola saya "Tan Sri Dato Sri Dr Zeti Akhtar Aziz" apa?? tak kenal dia??? cuba buka duit anda....dialah gabenor BNM

4 Saya suka subjek ekonomi sebab saya dah meneliti latar belakang idola saya dan saya dapati dia mempunyai pengetahuan yang luas dalam bidang ekonomi...
saya nak jadi macam dia


..............impossible is nothing, but your dream is "something" to do all the things........



doakan saya berjaya....terima kasih =)




No comments: