Klik Klik Klik =)

~iklan~ klik2

Klik jika Anda Suka =)

Saturday, November 20, 2010

Tahniah buat Abg Syam dan Miss Syazwani Mansor yang sekarang bergelar Suami Orang Dan Isteri Orang


Sekalung Tahniah kepada abang Hisyam (AR UITM Kelantan) AKA Saljuhumairah yang telah kenduri pada hari ini bersamaan tarikh kenduri kahwin pensyarah saya dari UITM Kedah Nur Syazwanie Mansor..

jangan buat gempar!!! dorang bukan kahwin sama tau....dorang kahwin pada hari yang sama je...hik3..

kepada Abg Syam
maaf tak dapat nak pergi kenduri
jauh sangat la Perak tu...moto saya tak larat nak berjalan...hak3...
apa2 pun
sekalung tahniah kepada abg syam dengan isteri tercinta



kepada MADAM syazwanie
tahniah jugak untuk madam...
sedap masakan kenduri di rumah madam tadi..hik3..
terima kasih sebab hantar kad dekat saya..
maaf tak ada hadiah dr saya..
cuma doa semoga berbahagia dari saya yang mampu sy beri...
tahniah!!!

gambar yang sempat amik dekat majlis tadi....
cantik secocok sepadan pasangan pengantin ni =)

4 comments:

HafizRahman.com said...

laaaa xtau pon???staii tak habaq

farsa fira said...

sapa yg x habaq?? aku ka? hak3

LUKISAN PENA said...

Tqvm...for this special entry..

semoga kamo dipercepatkan jodoh...dan diberkati..nanti dah berjaya jangan lupa no....hehehe..

farsa fira said...

jodoh saya? hahah insyaAllah...
insyaAllah saya tak akan lupa orang yang banyak tolong saya dalam uitm kelantan...sama2 anak perantau...harap2 kita sama2 dpat hidup di negeri orang...hahaha amboi2 tacing2 plak..hak3...
tahniah skali g =)