Klik Klik Klik =)

~iklan~ klik2

Klik jika Anda Suka =)

Friday, November 12, 2010

Satu Rekod Baru

Assalamualaikum.... Mesti semua tertanya-tanya kan apa lah rekod baru tu..
Sebenarnya hari ini genaplah satu semester aku tidak post sebarang entry dalam blog aku ini...last entry aku ada lah berkenaan aku habis exam pada semester lepas, sekarang pun aku baru sahaja habis exam untuk semester 3 aku di Uitm Kampus Kota Bharu.
Mula-mulanya aku malas nak post entry....tapi bila difikirkan semula...aku cuba cabar diri untuk tidak post selama satu semester....hahaahaha...gila kan? ntah apa-apa punya rekod lah...ahhaha biarlah....asalkan aku ada rekod aku tersendiri...
hak3....kepada blogger2 lain, beranikah anda sahut cabaran ini?
tidak berblog selama satu sem atau satu tahun atau satu bulan??
hahaha...mungkin banyak penagih-penagih blogger tegar masih tidak mampu menerima cabaran gila ini...haha...sebenarnya banyak benda yang aku ingin ceritakan kepada semua berkenaan semester sekarang..tunggu aku di entry seterusnya okay...=)

hari ini dengarlah cerita rekod gila ku ini okay kawan-kawan blogger sekalian....sebenarnya walaupun aku tidak menulis selama satu semester ini, aku masih tetap menjadi Blog Stalker...hahaha...jangan risau...aku selalu jenguk blog-blog korang...sayang blog-blog korang..



bukan rekod larian

bukan juga tindik seluruh muka

ataupun tumbuk laju-laju

bukan juga cucuk salib dkt muka

TETAPI
rekod aku ialah
SATU SEMESTER TIDAK POST APA-APA ENTRY
HAH?? GILA? THANKS FOR THE COMPLIMENT
hahaha
ANDA BERANI?
CUBALAH...

kepada semua kawan-kawan blogger ku....
aku sudah kembali!!!!!!
hehe...
see you again in next entry..

2 comments:

hakimu90 said...

haha patut la tak update sampai 1 sem... buat rekod rupe nya haha

farsa fira said...

hahaha...rekod berani mati....cubalahhh...hahaha